Zarządzanie nieruchomościami
Szanowni Państwo, zapraszam do współpracy - pragnę zaoferować Państwu usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi przez firmę: Zarządzanie nieruchomościami - Elżbieta Welc.
Nasza firma zagwarantuje rzetelne wykonanie usług według najlepszych standardów zawodowych z należytą starannością, przy maksymalnym zaangażowaniu.
Będą mogli Państwo liczyć na fachowe prowadzenie wszelkich spraw organizacyjnych, prawnych, księgowych i technicznych.
Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania i pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Posiadam licencje zawodową wydaną przez Min. Infrastruktury nr 17994, uzyskaną po złożeniu egzaminu państwowego, która uprawnia do wykonywania działalności w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami a także licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Dysponuję również wiedzą z zakresu rachunkowości i ubezpieczeń - ukończone studia podyplomowe w tym zakresie oraz wieloletnią praktykę.
Dla zabezpieczenia prawidłowości przebiegu ewentualnych spraw wymagających postępowania sądowego lub administracyjnego współpracujemy z radcą prawnym specjalizującym się w zagadnieniach własności lokali.
Zgodnie z wymogami ustawy o gospodarce nieruchomościami posiadam polisę odpowiedzialności cywilnej za szkody, jakie mogą być wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami.
Umożliwiamy dostęp elektroniczny (system e-kartoteka) do kont poszczególnych właścicieli.
Właścicielom wspólnot e-kartoteka ułatwia wgląd w treści uchwał, regulaminów i przepisów. Właściciele uzyskują informację o planowanych działaniach zarządu.
Użytkownikom lokali e-kartoteka daje możliwości samodzielnej analizy stanu własnych rozliczeń, zobowiązań i wpłat.Członkowie zarządu mają także wgląd w sprawozdania finansowe wspólnoty.
Na każde życzenie mieszkańców organizujemy spotkania w budynku Wspólnoty bądź w biurze firmy.
Oferujemy całościowe rozwiązania zarządzania zasobami wspólnot mieszkaniowych, właścicieli, zasobem spółdzielczym oraz nieruchomościami komercyjnymi.
Kompleksowe administrowanie nieruchomościami obejmuje:
- współuczestnictwo w protokolarnym przekazaniu lokali mieszkalnych i użytkowych,
- opracowanie i dostarczenie zaliczek na poczet utrzymania części wspólnych,
- zawieranie w imieniu i na rzecz właścicieli umów dla dostaw energii elektrycznej części wspólnych, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości, dozoru,monitoringu, utrzymania czystości, konserwacji urządzeń, ubezpieczenia nieruchomości, itp.,
- negocjowanie warunków umów, terminów płatności oraz stawek z podwykonawcami w zakresie: ubezpieczenia, dozoru i ochrony fizycznej, monitoringu, utrzymania czystości, konserwacji zieleni, wywozu nieczystości, konserwacji urządzeń np. domofonów, anten,
- przedstawianie propozycji wynegocjowanych warunków właścicielom wraz z umowami do akceptacji,
- przygotowanie i poprowadzenie zebrań,
- utrzymywanie kontaktów i prowadzenie korespondencji z właścicielami lokali
- w zakresie wskazanym przez wspólnoty/spółdzielnie, prowadzenie dyżurów przez opiekuna nieruchomości.
Utrzymanie techniczne nieruchomości obejmuje:
- prowadzenie dokumentacji techniczno-prawnej (książki obiektu);
- nadzór nad realizacją umów serwisowych;
- przeprowadzanie przeglądów pogwarancyjnych;
- okresowe przeglądy urządzeń i instalacji stanowiących wyposażenie nieruchomości;
- nadzór nad pracą firm konserwatorskich (napraw, konserwacji budynku i usuwania awarii);
- przeglądy techniczne nieruchomości (ogólnobudowlane, elektryczne, gazowe);
- przeprowadzanie lub zlecanie okresowych inspekcji i sporządzanie raportów dotyczących stanu technicznego budynku, urządzeń i instalacji;
- zapewnianie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej, np.: kanałów wentylacyjnych, domofonów, anten, wind i innych urządzeń;
Obsługa finansowo-księgowa obejmuje:
- sporządzanie rocznych planów budżetowych dla nieruchomości,
- prowadzenie księgowości oraz składanie sprawozdań i raportów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- informowanie developera w cyklu kwartalnym o stanie finansowym nieruchomości, o terminowości i wysokości wpłat na konto nieruchomości.
- przedstawienie w ciągu trzech miesięcy od daty przejęcia nieruchomości rocznego budżetu, w ujęciu miesięcznym, zawierającym planowane wpływy i wydatki dotyczące nieruchomości.
Obsługa prawna obejmuje:
- składanie wymaganych pism, podań, wniosków, dokumentów itp. związanych i niezbędnych do wykonywania czynności zarządzania nieruchomością,
- nadzór nad prawidłowością umów zawieranych w imieniu i na rzecz developera z podwykonawcami.